۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸

131

5

شما اصلاح طلبا خون به دل مردم کردید. هدفمندی یارانه های احمدی نژاد اقتصاد رو متحول کرد

بهزاد

۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸

واقعا چه تحولی!! بیکاری؟ عنقریب بود که خداحافظی کند؛ فرصت نیافت! رشد اقتصادی؟ بالای 10%! نفت سر سفره؟ بیا و تماشا کن! تورم؟ یک ونیم رقمی! همسایگی خاوری با سلین دیون؟ افسانه ست! تحول جیبهای زنجانی و صراف؟ سیاه نمائیه! بازم بگم؟

لیلا

۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸

{...} آدم دردوغگو

۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸

آفرین ناشناس! حرف ما هم همینه! ما هم میگیم احمدی اقتصاد رو متحول کرد، اما چه تحولی؟ یه جوری متحول کرد که دیگه حالا حالاها درست نمیشه... تورم 70% هم شکلی از تحوله!!!

محمد سالار

۰۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹

مفساد اقتصادی، رابطه بازی، ویژه خواری همه از تبعات سیاست اقتصادی دولت سازندگی (به عنوان پدرخوانده) و دولت اصلاحلات بود که در دولت دهم هم ادامه پیدا کرد و در همون دولت دهم هم کشف و مورد رسیدگی و محاکمه و مورد مجازات قرار گرفت.

این حرفی که شما فرمودی بله ازین لحاظ سیاه نماییه.

زنجانی که تو دولت رفسنجانی راننده رئیس بانک مرکزی بود و یه شبه(توی اون زمون) مولتی میلیونر شد...!

در وصف دولت نهم و دهم همین بس که پروژه های رو زمین مونده دولت های قبلی در این دولت مهر از سرگیری شد و چندین برابر همه اون طرح‌ها کلید زده و تا پایان دولت دهم تمام شده و افتتاح شدن.

بخوام بگم زیاده

نه شما گوش می کنید نه من حال دارم بگم.

این حرف ها هم باید در مناظره مطرح بشه تا هر دو طرف از خودشون و اقدامات و نظراتشون در یک موضع برابر دفاع کنند.

جزایری

۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹

داش ممد سالار، خیلی سالاری سالار، کلی خندیدم به سطحت و گریه کردم به احوالم که با تو شدیم 75 میلیون نفر!!! معلومه هنوز خوابی : 1) اون ادعای زنجانی که راننده نوربخش بوده، تکذیب و معلوم شد دروغ گفته است! (لامصب یه کمی بیشتر مطالعه و تحقیق کن) 2) در عجیب و غریب ترین دولت تاریخ خلقت، (فقط یه نمونه توی عسلویه رو میگم) بارها پروژه هایی که توسط دولت های قبل افتتاح شده بودند، برای بارهای سوم و چهارم افتتاح شدند!!! (متن داخل پرانتز بند 1)

3) این دیگه سنگ پای بسیار اعلاء و چرک درآره، مناظره و موضع برابر!؟ برابر!!!؟ 8 سال آزگار تمام مواضع یکطرفه در اختیارتون بود، هنوز هم بسیاری از مواضع، بفرموده یکرفه در اختیارتونه! طنز تلخ قرن بود نه!؟

رضا

۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸

آقای جزایری جسارتاً فامیل همون جزایری هستی؟یا مثلاً خواستی کامنتت جلب توجه کنه ، سعی کن خودت باشی ، راستی بدون خواب خرگوشی که خودت داری چند کلاس درس خوندی؟

مسلم

۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸

6

83

بدا به حال کشوری که امثال حداد عادل برای اقتصادش تصمیم گیری کنن. بدا به حال این مردم

۰۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹

بر فرض این که این حرف ها صحت داشته باشه

باز هم باید این حرف ها در مناظره مطرح بشه تا هر دو طرف از خودشون و اقدامات و نظراتشون در یک موضع برابر دفاع کنند.

سید

۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸

43

بابا برید کمک دولت کنید تا بتوان سبد کالایی را کارشناسی و حساب شده بدهد و هی مشکلات ضعف مدیریتان را بر سر دیگران نریزید

۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸

2

20

با سلام این افزایش زیاد حاملهای انرژی پوست موزی است که اصولگراهای بی اصول زیر پای دولت میاندازند اگر با همان تدبیر کفته شده عمل نشود و اعتدال رعایت نگردد مشکلات فراوانی برای مردم که برای دولت بوجود خواهد امد رئیس دولتی گه نگذارند سخنانش در ساعت مقرر و با خواست خودش انجام گیرد و هر روز به بهانه ای به او ضربه ای بزنند و راه را برای اینده شان هموارتر نمایند و نتواند سریع از کارهای خلافشان افشا گری کند و مردم را به انچه عمل کرده اند اگاه نماید بدست همانها گاز انبری اورا محاصره و از حرکت باز خواهند داشت چون انها به هیچ چیزی پایبند نیستند و از هیچ کاری فرو گذار نخواهند بود تنها اگاه کردن مردم از روش و منش و کارهای گذشتشان خواهد بود که انها را سر جای خود بنشانند و باید از پتانسیل بالای مقام معظم رهبری قبل از انکه انها اطلاعات غلط بدهند استفاده نمایند و کشور را به سر چشمه مطلوب برسانند درود برراستگفتاران و درستکرداران دستپاکان و خدا جویان واقعی السلام علینا و علی عبادالله الصالحین

۰۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹

داداش خودمونیم

الان تو کدوم وری زدی؟!

ali

۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸

1

28

به اون عزیزی که همه چیز را با ترازوی جناحی میسنجد و چشم بسته سنگ احمدی نژاد را به سینه می زند عرض میکنم کافیست به مواضع و نقدهای افراد شاخص اصولگرا که کاندید ریاست جمهوری بودند دقت فرمایند ، سرنوشت مملکت مثل تعصب روی تیمهای قرمز و آبی نیست که برای هم کر کری خوانی کنیم ، در اینجا آمار و عملکردها حرف می زنند نه تعصبات و شعارها . همه باید با وفاق ملی برای موفقیت دولت آقای روحانی دست به دست هم دهیم ، کارشکنی در کار دولت به ضرر همه مردم است و این جناح و آن جناح نمی شناسد .

غریبه

۰۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹

0

3

افزین بهزاد!!! جانا سخن از زبان ما می گویی....

۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹

این عادل خان کاش یه کم از عادل فرودسی یاد می گرفت

خواننده

۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹

7

واقعا براتون متاسفم با این سایت خبریتون

۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹

خب شما این سایت رو نبین. ما میایم مطالبش رو میخونیم. مجبور نیستید که. شما برید فارس و رجانیوز رو بخونید که حرفای خودتونو بهتون تحویل میده. بعد خود گویید و خود خندید. آخه خیلی هنرمندید. حاصل هنرهای 8 ساله تون رو میبینیم

اکبر

۰۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰

تا کی میخواهید دروغ به خورد مردم بدید

۰۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰

به اون ایرانی هایی که اون بالا نظر دادن و فرمودند که حداد عادل چه کاره بوده که بتونه جلوی تصویب یه طرح و لایحه رو بگیره خدمت شما عرض میکنم این مطلب مربوط به سیاست میشه شمام که اومدید نظر دادید اول باید از خودتون بپرسید چقد از سیاست بلدید؟یا مثلا تو دوره مجلس هفتم چند سالتون بوده؟اصلا چه میفهمید رئیس مجلس و رئیس حزب حاکم چقد اختیار داره؟اینا رو میدونید؟اگه حداد یه حرف بی مایه زده پس چطور به خودش اجازه داده در سمت رئیس مجلس چنین کاری رو به خودش مسبت بده و هدیه ش بکنه به ملت؟

سیبد حسین

۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰

ادم دروغ گو مردم که یادشان نرفته در زمان خاتمی چندین هفته قبل از گران شدن آب برق و بنزین همه چیز گران می شد مگر یادت رفته که راننده تاکسی ها کرایه خود را به مهابا گران می کردند و می گفتند بنزین گران شده ؟

آن وقت تو می گویی در زمان خاتمی می خواستند بنزین را گران کنند مجلس اصولگرا نگذاشت؟ خیلی نامردی.

ایرانی

۰۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲

براماهادیگه فرقی نداره کی مملکتوبه این روزانداخته مافقط شرمنده ی خون شهداییم به قول دکترشریعتی من بایدازخودم بپرسم که من برای مملکتم چیکارکردم الکی هم اعصاب خودتونوداغون نکنین مولایمان علی23سال خانه نشین شدولی سکوت کردبه نظرمن بایدتوشرایط فعلی سکوت کنیم

حقگو

۲۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲

این حداد تحفه ای بود که بما تحمیل شد و حالا حالا باید جور این تصمیمات وسخنان غیر منطقی نامبرده را بکشیم.

۲۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳

شب بخیر آقای لیلاز اگر خبری هست به ما خصوصی بگو ، داریمت نوش جان...هواتو دارم هورا...

احمد

۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴

مردم ترا نمی خوان چرا هر روز اظهار نظر می کنی شما ها اگر راست می گید چرا این همه فساد های میلیاردی در دولت شما اتفاق افتاد دست مریزاد آقای حداد

۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵

جان کسی که دوست داری نمایش بده حرفای منو اقای حداد سر تا پا یک {...} به تمام معناست ایشون در کوچکترین کار ها و تعطیلات فورا با خانواده در لندن هستند نزد {...}

سعید لیلاز در گفتگو با سلام نو:

ریشه تمام مشکلات کشور، حرف‌های حداد عادل در مجلس است

تمام مشکلات فعلی کشور نیز به خاطر همین حرف آقای حداد عادل است. متاسفانه هیچ کس هم این فرد را به خاطر این کارش محاکمه نکرد و از وی نپرسید که چرا چنین مطلبی را عنوان کرده است

سرویس اقتصادی: از سال‌های پس از انقلاب تا زمان دولت اصلاحات، همواره قوه مجریه سوبسید و یارانه‌ای را به حامل‌های انرژی مانند بنزین اختصاص می‌داد تا این کالای مهم با قیمت ارزان‌تری به دست مصرف‌کننده برسد. اما هدررفت و قاچاق سوخت که ناشی از این ارزانی قیمت بود و فشار مالی که این یارانه‌های فسیلی بر روی دولت می‌آورد باعث شد تا دولت خاتمی با مشورت اقتصاددانان طرح افزایش پلکانی قیمت‌ها را ارائه دهد. اما مجلس اصولگرایی که روی کار آمد با در نظر گرفتن منافع جناحی، این اجازه را به دولت نداد تا اینکه خود اصولگرایان دولت را به دست گرفتند و با نام «طرح هدفمندی یارانه‌ها» این کار را انجام دادند. اما مشکل آنجا بود که در مدیریت اجرایی این طرح اشتباهات بسیاری صورت گرفت. حالا دولت روحانی در برابر این معضل قرار دارد که چطور بدون تنش‌های اقتصادی بتواند آزادسازی قیمت انرژی را به انجام برساند. در این رابطه سلام نو گفتگویی با سعید لیلاز انجام داده که در ادامه می‌خوانید:

سعید لیلاز در این باره گفت: دولت به دو علت در آزاد سازی حامل‌های انرژی تعلل می‌کند؛ یکی به این علت که اجرای این طرح بزرگ با توجه به نوساناتی که ایجاد می‌کند و تلاتماتی که حتما در پی خواهد داشت، احتیاج به یک وفاق کامل در تمام حوزه‌های سیاسی، اجرائی، امنیتی و قضایی و سیستم قانون‌گذاری کشور دارد و دوم آنکه شرایط کشور بسیار حاد است و ایران در موقعیت بسیار خاصی قرار دارد و دولت باید تمام جوانب این قضیه به خوبی بسنجد.

فرصت طلایی را از دست دادیم

این کارشناس مسائل اقتصادی به «سلام نو » گفت: متاسفانه ما یک دورهٔ طلائی برای اجرای طرح آزادسازی قیمت حامل‌های انرژی را از دست دادیم. فرصت طلائی برای اجرای این طرح، دورهٔ آقای خاتمی و در برنامه چهارم توسعه بود که به قانون برنامه تبدیل شد و متاسفانه در پنج سال بعد از آن مجلس اصولگرای هفتم اجازه اجرای آن را نداد. در آن زمان آقای حدادعادل اعلام کرد که می‌خواهد به عنوان هدیه به ملت ایران این طرح را لغو کند و این کار را نیز انجام داد که در نتیجه ما فرصت طلائی کشور برای اجرای این طرح از دست رفت.

لیلاز تاکید کرد: تمام مشکلات فعلی کشور نیز به خاطر همین حرف آقای حداد عادل است. متاسفانه هیچ کس هم این فرد را به خاطر این کارش محاکمه نکرد و از وی نپرسید که چرا چنین مطلبی را عنوان کرده است

در اجرای این طرح تردیدی وجود ندارد

این تحلیلگر مسائل اقتصادی ادامه داد: در نتیجه ما پنج سال طلائی‌ را که در برنامه چهارم پیش بینی شده بود از دست دادیم و بعد‌ها نیز به دلیل مدیریت وحشتناک آقای احمدی‌نژاد بر اقتصاد کشور و همچنین به دلیل تحریم ایران و مناقشه هسته‌ای کشور، این مسئله از حالت گزینه خارج و در حالت امنیتی اجرا شد.

لیلاز افزود: تا زمانی که بنزین به فهرست تحریم‌ها اضافه نشد، دولت ایران به سمت آزادسازی قیمت حامل‌های انرژی نرفت. بنابراین ما یک دوره طلائی را از دست دادیم و زمانی که این طرح از حالت گزینه خارج و به حالت اجبار تبدیل شد به اجرای آن روی آوردیم. بعد از آن هم این طرح را بسیار بد اجرا کردیم و شرایط هم روز به روز بد‌تر شد و الان آن قدر اوضاع از لحاظ اقتصادی و اجتماعی حاد شده که باید این کار با احتیاط و دور اندیشی و همه جانبه نگری کامل انجام بگیرد.

این کارشناس اقتصادی در پایان گفت: بنده تردیدی ندارم که این طرح در دولت آقای روحانی اجرا خواهد شد، اما زمان اجرای آن ممکن است هفته آینده باشد و یا آخر خرداد. به هر حال در لزوم اجرای آن تردیدی وجود ندارد.

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۳۰

در انتظار بررسی: ۰

غیر قابل انتشار: ۲

علی

|

۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸

4

109

پاسخ

آقای حداد آن موقع با تصویب قانون تثبیت قیمتها بلای امروزی را سبب شدند

پاسخ ها

ناشناس

۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸

تازه می خواست رئیس جمهورم بشه با این طرز تفکر

سلام

۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸

خدمت با سوادان عزیز

یک نفر در مجلس نمی تواند قانونی را تصویب و یا لغو نماید.

حسین

۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸

آقایان افساد طلب مردم بی سواد هستند ولی نه اینقدر با این گندگی ، تصویب یک طرح و لایح و قانون مراحلی دارد حداد عادل چه کاره بود که قانون را تصویب یا لغو کند ، به شعور مردم اینقدر توهین نکنید در زمان خاتمی اصلا به فکر اقتصاد نبودند چه نمایندگان افساد طلب در مجلس و چه دولت فقط یحث سیاسی بود

امیر

۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹

حسین جان منظور تفکر امثال حداد در مجلس هفتم به ریاست وی بوده. حالا باز مخوای بیای یه ایراد بنی اسرائیلی جدید بگیر و توجیه کن.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید