عکس جدید دفتر ولنجک احمدی نژاد در کنار مشایی

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۹

در انتظار بررسی: ۰

غیر قابل انتشار: ۰

تقی

|

۰۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲

0

9

پاسخ

با اینکه دستشان روشده هنوز از ریا وعوام فریبی دست بردار نیستند

پاسخ ها

حسین

۲۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳

ساده زیستی اطراف منو کشته !!

ناشناس

۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲

5

یعنی نفاق از سرو روی اینا می باره! یادم به نمازجماعت هایی می افته در مساجد تهران که احمدی نژاد پیش نماز می شد در حالیکه شهردار هم بود صفحه اول روزنامه رسالت و دارو دسته زده می شد!!!

حق جو

۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲

13

متاسفانه شما هم تحت تاثیر عوام نمایی این طایفه قرار گرفته اید.چند نفر دیگه باید بشما بگویندما نمی خواهیم عکس اینها را ببینیم.

مهدی داراب

۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲

4

اقایان پاکدست چطوری وبا هزینه چقدردانشگاه زده اند در صورتیکه یک بدبخت از اینکه زور اجاره کردن یک زیر پله را نداره اواره سر چهار راهها شده برای یک لقمه نان حلال

۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲

6

چرا نمازشان فرادا است . اینها که همیشه پشت سرهم نماز می خواندند .

حامی اعتدال

۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳

1

شما هم بدتان نمی آید هر از گاهی چند روز یکبار عکسی ، حرفی ، مطلبی از این آقایان درج کنید . چرا شتر مرغی می کنید؟ منظورتان واقعا چیه ؟ دنباله رو کی هستید ؟

۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳

آخه کی میاد عکس نماز خوندن خودشو منتشر کنه؟ این کار جز ریا چه مفهومی داره.

hichkas

۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴

همه ما می‌دانیم که کشور طی سال‌های گذشته از تندروی‌ها به شدت آسیب دیده و بزرگترین آسیب نیز آسیبی است که به اعتماد عمومی وارد شده است. آنچه در برخی از رخدادهایی که به لحاظ بهره برداری سیاسی و بدست آوردن منافع از سوی کسانی و یا گروه هایی بعضا" در داخل و قطعا" از سوی دشمنان و دست پروردگان زورمداران جهانی در خارج از کشور بوجود می آید نمونه هایی از این تندروی‌هایی است که می‌توانست وجود نداشته باشد تا به ابزاری برای اتهام زنی علیه نظام تبدیل نشود. تردیدی وجود ندارد که از ابتدای پیروزی انقلاب رویکرد رسانه‌های وابسته به دشمن اتهام‌زنی و جنجال‌آفرینی به هر طریقی و بهانه‌ای برای نظام بوده است و قطعاً از این پس نیز چنین رویکردی را دنبال خواهند کرد.

بعد از انتخابات 88 و ماجراهای تلخی که در پی آن داشت و تجربه‌ای که حاصل شد، گمان می‌رفت آن تجربه‌ها، به کار گرفته شده و بهانه به دست دشمنان داده نشود تا در آشفته بازار مشکلات کشور، جلوی پدید آمدن مشکلات دیگر گرفته بشود. به نظر می‌رسد عده‌ای بدون ملاحظه از آثار رفتارهای خود، بدشان نمی‌آید فضای تقریباً به آرامش رسیده سیاسی را مجدداً متشنج نمایند و از این آوردگاه ماهی مقصود خود را صید کنند، اما انتظاری که مردم از مسئولین کشور دارند این است که با آنها صادق باشند و واقعیت‌ها را همانگونه که هست نه بیشتر و نه کمتر هر چند تلخ باشد با مردم در میان بگذارند. این یک واقعیت است که صداقت در کلام، در اقناع مردم موثرتر است و تجربه حتی دولت هایی که در گذشته تلاش می کردند با توسل به اقدامات تبلیغاتی، بسیاری از کارهای خلاف عرف و قانون خود را توجیه نمایند اما نتوانستد مردم را قانع کنند، تجربه قابل تأملی است.

نباید از نظر دور داشت که همه افراد جامعه حتی آنانی که به هر دلیل منتقد هم باشند دارای حقوقی هستند که رعایت این حقوق چه از جنبه شرعی و قانونی و چه از نظر انسانی واجب است و نیز تصور غلطی است که اگر فردی به جرم اقداماتی که ناشی از زاویه داشتن دیدگاههایش با دیدگاه ما مرتکب شده و به به زندان افتاده، ما می‌توانیم حقوق اولیه و شناخته شده او را نادیده بگیریم.

نباید اجازه تخطی از ضوابط اسلامی و قانونی به هر کسی و یا هر گروهی داد، تا دامن نظام مقدس جمهوری اسلامی از اتهامات پاک و مبرا بماند.

نکته دیگر اینکه، عقلانیت حکم می‌کند برای مقابله با اتهام زنی‌ها، راه چاره را در پنهان‌کاری کردن نجوئیم. با پنهان‌کاری نمی‌توان اقناع عمومی را به دست آورد. باید تدبیری اندیشیده شود تا جامعه احساس نکند در قبال «راست اظهاری»؛ اقتدار، حیثیت و آبروی خود را از دست رفته ببیند.

هرچه مسئولین ذیربط در روشن‌تر شدن تمامی ابعاد مسئولیتی خود شفاف‌سازی نمایند، به همان اندازه در اقناع عمومی موفقیت کسب می‌کنند و طبعاً حمایت عمومی در مقابله با کینه‌ورزی‌ها و دشمنی‌های میان خود و رسانه‌های معاند نظام را نیز به همراه خواهند داشت. براین اساس همه موظفند همپای تلاش برای جلوگیری از وارد شدن اتهامات واهی به نظام، درصدد رفع اتهام از نظام که برآمده از آرمان‌های بلند اسلامی انسانی است برآیند و اجازه ندهد عده‌ای معدود با رفتارهای سلیقه‌ای برای کشور تصمیم بگیرند و مشکل درست کنند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید