بابا شماها که همیشه شعار زنده باد مخالف من سر میدادید!!!

حالا چی شده که طاقت یک نفر که از نوشته های خودتونم مشخصه فقط اسم اصولگرایی رو یدک میکشه ندارید!!!

دیکتاتوری تا این حد؟!

مهدی

۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴

خواهشا استاندار فعلی ربیع فلاح را بر کنار کنید چون هیچی بارش نیست لطفا یک اصلاح طلب پر قدرت و کار بلد بیارید

اولین استاندار دولت در آستانه برکناری

یکی از خوانندگان سلام نو یادداشتی را ارسال کرده که در ادامه می‌خوانید:

اولین استاندار دولت یازدهم در آستانه برکناری پس از انتخبات 24 خرداد سال گذشته و پیروزی گفتمان تدبیر و امید و استقرار دولت، تغییر مدیران با شیب نسبتا ملایمی آغاز شد تغییر استاندار مازندران یکی از انها بود. استانی که بعد از تهران بالاترین رای را به روحانی داد اولین استانی بود که استاندار خود را شناخت.

اما از همان ابتدا افکار عمومی این استان از انتصاب شخصی اصولگرا بر بالاترین نهاد اجرایی این استان خشنود نبودند. لذا اینک پس از گذشت بیش از 9 ماه از آن انتصاب نخبگان مازندران بر صدد تغییر استاندار این استان برآمدند. ابقاء فرمانداران دولت احمدی نژاد در شهرهای بزرگ استان، ارتقاء برخی مدیران دولت قبل از جمله در سازمان بهزیستی این استان، و عدم تغییرات در برخی از حساس ترین مدیریت های کل استان از جمله فرهنگ و ارشاد در کنار اعتراض نمایندگان مردم مازندران به استاندار مبنی بر بی برنامه گی و روزمرگی سبب شده است شورای اصلاح طلبان مازندران به همراه نمایندگان سابق ادوار مازندران در مجلس شورای اسلامی و همراهی تنی چند از نمایندگان فعلی استان تغییر استاندار مازندران را کلید زنند.

با جابجایی ربیع فلاح از استانداری مازندران به سازمان مراتع و آبخیزداری کشور اولین استاندار دولت یازدهم با مدیریت کوتاه خود برکنار خواهد شد و احتمالا جای خود را به گزینه طیف اصلاح طلبان استان که چندی پیش به عنوان گزینه استانداری بوشهر نیز مطرح بوده است خواهد سپرد. در حال حاضر هیچ یک از منابع آگاه اخبار پیرامون تغییر احتمالی اولین استاندار دولت یازدهم را تکذیب ننموده اند.

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۱۹

در انتظار بررسی: ۰

غیر قابل انتشار: ۲

سید

|

۰۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵

0

5

پاسخ

استاندار بوشهر هم از این قاعده خارج نیست و با توجه به پیکیری ها اصلاح طلبان ایشان هم در لیست ازل شده ها است

از شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان مازندران

۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵

1

با سلام.دکتر فلاح با صبر و حوصله، مشغول به کار است و تحت فشار پایداری ها و مخالفان تدبیر اقدامات بسیار خوبی را به انجام رسانده است. بسیاری از مدیران و تقریبا اکثر فرمانداران از نیروهای با سابقه ی اصلاحات هستند. موانع ایشان زیاد است و فشار نمایندگان نیز افزون بر آن، طی این مدت قدم های خوبی را برای توسعه ی مازندران برداشتند.اولین بار سایت بلاغ از مخالفین صد در صدی دولت و اصلاح طلبان، با درج دروغ بزرگی این خبر را منعکس کرده است که بی مبنا می باشد و از حقیقت تُهی است. اصلاح طلبان با حمایت از ایشان در مسیر توسعه ی همه جانبه ی استان با استاندار همراهی خواهند کرد و طرح چنین مسائلی در حقیقت تحقیر و تعجیز دولت تدبیر است. بی شک و بر فرض محال در صورت تغییر استاندار خدوم مازندران، فردی که جایگزین می شود هیچ وقعی به مخالفان دولت نخواهد نهاد. البته استاندار فعلی نیز همین روش را دارد که مخالفان به دروغ و جنجال متوسل شده اند و از تریبون جریانات حامی دولت هم بهره می برند.

پاسخ ها

رضا

۱۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵

جناب آقای شورای سیاست گذاری

بنده یک شهروند تنکابنی پیرو جبهه ی اصلاحاتم؛ عزیز دل فرماندار شهرما یک سوپر احمدی نژادی است که دارای دکتری امر به معروفه؛ تا کی ما باید پاسخگوی اعمال مدیران نالایق احمدی نژادی باشیم. این موضوع رو هم به شدت در جلسه اصلاح طلبان غرب استان با ایشون هم مطرح کردیم و به نشانه اعتراض جمع رو رو هم ترک کردیم.نه خیر ما اصلاح طلبان تنکابنی به دلیل سو تدبیر در اعمال ایشان راضی به ادامه کار ایشان نمی باشیم...

حق بین

۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵

2

تاکی مردم باید تاوان این خطاهای مسئولین را بدهند.در این دولت قرار بود از امتحان پس داده ها که قبول شده اند استفاده شود؟

پایتخت نشین

۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵

6

درود بر شهامت سلام نو که این حقیقت رو فاش کرد

مازندران با شعار خاتمی و موسوی از روحانی استقبال کرد اما استاندارش یک اصولگرا شد

سلام بر سلام نو

شیخ

۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵

7

ما الزاما به دنبال تغییر استاندار نیستیم اما ارتقاء مدیران دولت احمدی نژاد و ابقا برخی دیگر و بی اعتنایی به خواسته های منطقی فعالین سیاسی و نخبگان رو دهن کجی به رای مردم می دونیم

هزینه ابقاء مدیران احمدی نژاد - برکناری استاندار خواهد بود

نقی

۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵

درود بر سلام نو

اوضاع استانی که بالاترین رای رو به روحانی داد وخیمه اگر این روال ادامه پیدا کنه بعید نیست به زودی کمپین هایی برای جمع آوری امضا تهیه شه -

ناشناس

۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵

4

استاندتر فارس را برکنار کنید.

حاج علی

۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵

8

اینکه از این لحاظ استاندار فارس در بکار گیری اصولگرایان و نظامیان در استان از همه استانداران رتبش بالاتره!!!!!!

۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵

3

خیر است انشاالله.

۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵

آقای روحانی دارد با شیـــب ملایــــم متوجه اشتباهاتش می شود!

۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵

مشابه این وضعیت در قم نیز در جریان است

حسن

۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵

فارس هم بهتر از مازنداران نیست

ماشاالله

۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵

مطابق شنیده ها دولت متوجه اشتباهش در بوشهر شده است و در فرصت مناسب نسبت به عزل استاندار اقدام خواهد کرد. مشکل استاندار بوشهر کم تجربگی و ضعف اطلاع از ساختار وزارت کشور است. استاندار بوشهر حد اقل یک ماه بخشدار هم نبوده است. در بوشهر هم اصولگرایان و هم اصلاح طلبان از وی حمایت کردند اما ضعف مدیریت او ظاهرا بر دولت روشن شده است. امید واریم در انتصاب جایگزین وی دقت بیشتری شود.

یک خواننده سایت

۲۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵

وضعیت استان خراسان رضوی هم ،جزو وخیم ترین استان هاست ،افتضاح نحوه توزیع سبد کالا توسط مدیران احمدی نژادی هنوز استاندار تازه منصوب را از خواب بیدار نکرده است . ایشان هنوز با مدیران قبلی برادر وار به فعالیت مشغولند غافل از اینکه جبهه پایداری چراغ خاموش بزرگترین برنامه ریز را برای در دست گرفتن قدرت از مشهد شروع کرده است این درحالی است که اقای استاندار حتی نتوانسته معاون سیاسی خود را تغییر دهد چه برسد به جابجایی فرمانداران معاون فرمانداران و بخشداران این استان که اغلب مدیران سینه چاک دولت قبلی هستند.

روحانی از شما متشکر نیستیم چون وزیر کشور نتوانسته شعار های انتخاباتی شمارا که مهم ترین آن تغییر بوده به استانداران تفهیم کند!!!!

۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶

استاندار خراسان جنوبی ؟؟؟؟؟؟؟

استانداری البرز

۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶

با سلام دومین استاندار که در انتظار برکناری است استاندار اصولگرای استان البرز وتیم لائیکش می باشد.که با پیگیری ستاد دکتر روحانی ان شا الله تغییر خواهد کرد.

۱۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید