ثانیاً در تکمیل نظرم عرض می کنم فیلمی علیه روحانی در سایتی منتشر می شود که بالای آن سایت عکس رهبری را گذاشته اند و سایتی است که آزادانه بزای همگان در دسترس است پس نمی تواند خودسر و بدون حمایت باشد آنها دارند رهبری را خرج تخریب روحانی می کنند اینطور نیست؟

۰۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸

واقعا همینطوره. باید اصلاح طلبان رو این مساله دقت کنن.

حسین تویسرکانی

۰۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸

اجازه بدید منم نظرم را بگم امروز به نظرمن اخلاق مدار تر از خاتمی نداریم . خدای رحمان سایه اش را از سر ما کم نکند . انشالله

دانشجو

۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸

هر کس با نظر خود سطح سواد و شخصیت خود و گروهی که از آن پیروی می کند را نشان می دهد.به نظر من خط فکری امام را می شود از خانواده و نوه بزرگوارشان آ سید حسن تشخیص داد.

حرف روز سلام نو/

رهبری متعلق به یک جریان سیاسی نیست

این در حالی بود که از اساس ماهیت جریان اصلاح‌طلبی با هدف تقویت مشروعیت دموکراتیک و مردم‌سالارنه نظام و همچنین به روزرسانی برخی از مواضع و خدمات دولتی با توجه به نیازهای روز جامعه بود که خود در مسیر تقویت پایه‌های نظام قرار داشت.

حرف روز: پس از روی کار آمدن دولت سید محمد خاتمی در سال 76، برخی از جریان‌های اقتدارگرا تلاش کردند تا از طریق فاصله انداختن بین دولت و مقام معظم رهبری، جریان اصلاحات را از اصل نظام دور نشان دهند و زمینه را برای حمله به آن فراهم کنند.

در این میان برخی از نیروهای واقعیت‌گریز هم بودند با وجود مخالفت صریح رئیس جمهور وقت، در کنار جریان اصلاحات از عبور از نظام و فشار به حاکمیت سخن می‌گفتند. هرچند که آن تعداد انگشت‌شمار، از فعالین باسابقه جریان دوم خرداد یا همان خط امام نبودند، اما با حضور در جبهه اصلاحات و اظهار چنین مواضعی، پازل‌های جریان اقتدارگرا را برای ضدانقلاب نشان دادن این جریان تکمیل می‌کردند.

با وجود اینکه ریشه جریان دوم خرداد در جریان خط امام(ره) نهفته بود و شاخصین آن عموما از نزدیکان به بنیانگذار انقلاب بودند و در مقابل اقتدارگرایان مخالف اصلاحات، سابقه انقلابی چندانی نداشتند و عموما نیز بر اساس اهداف و منافع شخصی ولایتمدارنمایی می‌کردند، اما افراطیون دو طرح برنامه را به گونه‌ای پیش بردند که گویی اصلاح‌طلبان اهدافشان با اهداف کلی نظام تطابق ندارد و تنها یک جناح دلسوز نظام است.

اکنون هم وضعیت به همین گونه است. عملکرد جریانی که امروز به افراطیون معروف شده‌اند، نشان داده که دغدغه‌شان برای آینده نظام جمهوری اسلامی چندان صادقانه نیست و بیش از هر چیز منافع شخصی و جناحی برایشان اهمیت دارد. با این وجود سعی دارند که در پوشش ولایتمداری برای خودشان مصونیت ایجاد کنند.

در این زمینه لازم به تذکر است که جایگاه رهبری در جمهوری اسلامی یک جایگاه فراجناحی است و هیچ جناحی نمی‌تواند آن را متعلق به خود بداند. جایگاه رهبری انقلاب همان قدر که برای جناح اصولگرا ارزش دارد، برای اصلاح‌طلبان نیز ارزشمند است. همانطور که هم نسل سنتی اصلاح‌طلبان و هم جوانان اصلاح‌طلب در انتخابات پیشین پس از توصیه مقام معظم رهبری با جدیت وارد صحنه انتخابات شدند و همان حماسه سیاسی منظور را رقم زدند، می‌توان گفت که اگر این مساله توسط همه گروه‌ها مدنظر قرار گیرد می‌تواند برکات بسیاری برای کشور داشته باشد.

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۱۲

در انتظار بررسی: ۰

غیر قابل انتشار: ۱

علی

|

۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶

2

پاسخ

خوبه که متعلق به یک جریان سیاسی نیست..

ناشناس

۲۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶

1

4

drood bar sayed azimoshan.

۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶

14

خاتمی فتنه گر

۲۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶

10

بنی صدرم با امام خمینی عکس داشت ولی خائن بود

پاسخ ها

۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸

مشکل شما اینه که نشخوار کننده حرف کسانی هستید. که جناحی و افراطی فکر و رفتار میکنند.وگر نه انها بسیار سالم بوده و هستند

نخود همه آش

۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸

رهبران شما با امام عکس نداشتند و حضرت امام بارها و بارها از دست آن‌ها گلایه کردند. وقتی حضرت امام می‌فرمودند «پدر پیرتان از دست این جماعت [خشکه مقدس‌های ...] چه خوت دل‌ها خورده است» دقیقاً نشانی رهبران شما را می‌دادند. خیلی نگذشته است. اگر طرفداری سیاسی در حد طرفداری از تیم‌های قرمز و آبی تقلیل نداده‌اید کمی در روزنامه‌های آن دوره تفحص کنید تا ببینید آن چه بنده عرض می‌کنم، عین واقعیت است.

۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷

5

3

لعنت خداوند عزیز ورحیم برکسانی که به نظام مقدس جمهوری اسلامی که حدود نیم میلیون جوان رعنا برای حفظ ان خون دادند ضربه بزند.مخصوصا اگر ایرانی باشد

حسین

۰۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸

7

فکر نمی کنید ما با این شعار داریم خودمان را گول می زنیم؟ عکس اش ثابت نشده؟

غیر قابل انتشار است؟ چون نظرتان را رد می کنم؟!

۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸

اولاً تشکر می کنم از سلام نو

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید