متاسفانه آقای جنتی هنوز کمتر تغییری را در وزارتخانه اش شروع کرده است. او هنوز نتوانسته سر از تهران بیرون کند و همه جای کشور را ببیند. فکر می کند وزارت ارشاد فقط ساختمانی است که خودش جایگزین وزیر قبل شده است.

آقای روحانی آقای جنتی را از خواب خوش پایتخت نشینی بیدار کن. ادارات کل ارشاد بسیاری از استانها فاجعه است.

ایرانی

۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸

7

جشنواره نا موفق فیلم یاس با هزینه چند میلیاردی چه دستاوردی برای مازندران داشت؟

متاسفم برای این استان و مسئولینش

ناشناس

۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸

1

55

اصلاح طلبان دولتیان تدبیر و امید

واقعا متاسفیم در هفته دولت در برخی شهرستانها برنامه هفته دولت به اسم نمایندگان داره تموم میشه . فرمانداران و بخشداران حتی به خودشان اجازه نداده اند در بنر ها تبلیغاتی اسم دولت تدبر و امید را بیاورند که نکنند مردم فکر کنند کار دولت روحانی است.

واقعا متاسفیم در برخی شهرهای استان مازندران هنوز نه فرماندار عوض شده نه بخشداران.

استاندار مازندران را خواهشا عوض کنید.

۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸

53

ریس اداره ارشاد نکا شخصی است که در دوره روحانی هومد وقتی نماینده دید روحانی سر گرم انتخاب وزیر هستن با کمک همین آقا مدیر کل شخصی را بعنوان ریس ارشاد نکا معرفی کرده که این اقا هیچ سنخیتی با اصلات و اعتدال نداره

1- هنگام رای گیری استیضاح فرجی دانا د رمجلس وقتی آقای فرجی رای دنیاورد این بنده خدا از خوشحالی چنان هورایی کشید که نگو

میتوانید از کارمندان اونها بپرسن

2- یک نفر از دوستان این ریس ناپلونی وارد اداره شده و عکس روحانی و هاشمی را از بالای اداره پایین کشید و پاره کرد ولی متاسفانه هیچی نشد .

حتی فرمانداری هم کاری نکرد .

چون هنوز فرماندار و بخشداران و ...هنوز عوضنشدن

نماینده اصولگرا واقعا اینقدر قدرت داره ؟؟؟

اینها موقع احمدی نژاد کجا بودن؟؟؟؟

احمد

۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸

4

50

متاسفانه وضع در اصفهان همینگونه است. وزیر به راست ها باج اساسی داده و فقط با گفتار درمانی دل اصلاح طلبان را خوش کرده است!!!

آملی

۲۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸

2

36

دکتر شادمان باید به افشاگری هاش ادامه بده و از دخالت های مکرر نماینده ولی فقیه بگه - تا معلوم بشه کسی که به پیشنهاد اهالی فرهنگ استانداری پیگیر مدیرکل شدن ایشونه چطور این همه معطل فشارهای سیاسی شده

مداح

۲۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸

8

46

بزودی کلیپ سخنرانی های ایشون در یکی از مساجد شهر ساری هم منتشر خواهد شد. تا همگان بدادنند با سابقه ترین مدیر احمدی نژاد در مازندران چطور به آیت الله هاشمی دشنام می داد. چشم علی جنتی روشن که ایشون رو عوض نمی کنه

شلفین

۲۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸

به نگارنده این یادداشت عرض کنم اگر شما کارتون توی ارشاد می لنگه نیاز به تغیییر مدیرکل نیست. چند جلد کتاب ایشون رو بخر مشکل حل میشه

ریکا ساروی

۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸

یکی از مشاوران جوان استانداری می گفت دفتر آقای طبرسی نامه شدیدالحنی زده به جناب وزیر که حق تغییر مدیرکل ارشاد رو نداری.

آقای جنتی مرد باش فقط نامه رو رسانه ای کن - این بهترین سند برای بیان سطح دخالت های مراکز قدرت در حوزه فرهنگ است.

تا نمایندگان خیال استیضاح رو از ذهنشون پاک کنن

بابل شهر بهار نارنج

۲۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸

مدیرکل احمدی نژادی باید برود.

وجود چنین مدیرانی وجهه استاندار رو خدشه دار و جایگاهش رو تضعیف می کنه

یا حق

۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹

دلیل دوازدهم: آقای ابراهیمی باید بمونه تا بینی انحصار طلبانی چون شما دست اندرکاران سلام نو و دوستان انحصار طلب شما را بخاک بمالد.... اگر مرد هستید و شرف دارید این کامنت را منعکس کنید که هرگز این کار شجاعانه را نمی کنید. زیرا انحصار طلبی و بزدلی شما را بارها آزمودم.

یا حق. یکی از اساتید دانشگاه مازندران.

حسین نورانی

۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰

مازندران وسندرم عشق میز

سندرم نوعی ناهنجاری یا حالت غیرطبیعی در انسان است، واژه سندرم تداعی گرسندرم دان و یادآور آدمهای منگول است.

در بین بعضی از کارمندان و مدیران دولتی یک ناهنجاری یا وضعیت روانی غیرمتعارف شکل می گیرد که از تبعات آن احساس یاس و بیهودگی است. شاید بسیار شنیدیم که کارمندی پس از گذشت چند روز از دوران بازنشستگی اش سکته نمود، یا مدیری که پست اداری خود را از دست رفته می دید دچار تاملات شدید روحی و روانی شد. اینها نمونه هایی از واقعیتی است که به نام « سندرم عشق میز» معروف شده است.

سندرم عشق میز بواسطه تعلق خاطر بسیار فرد به پست یا موقعیت اداری بوجود می آید این سندرم در واقع بازتاب تمایل آدمی به قدرت یا تشخص دولتی است.

هرگاه آدمی هویت خویش را به کار یا منصب اداری معنا کند پست یا میز اداری آنچنان شخصیت پیدا می کنند و تا آنجا حرمت می یابند که از دست دادن آن بزرگترین آلام بشری می شود. در این حالت آرام آرام آدمیان به اسارت میز و قدرت در می آیند و در چنبره آن گرفتار می گردند در این هنگام این میزها و پست ها هستند که بر افراد حکومت می کنند واضح است آنگاه که هویت فرد با کار و موفقیت دولتی اش پیوند بخورد به سبب از دست دادن کار و موقعیت ، فرد دچار خسران روحی و افسردگی می گردد.

وقتی که به درونمایه فیلم گاو اثر داریوش مهرجویی یا مسخ اثر کافکا نظر افکنیم این از خودبیگانگی به شکل ملموس تری عریان می شود. فیلم گاو عشق بیش از حد مش حسن به گاوش سرانجامی جز جنون و از خود بیگانگی ندارد چرا که مش حسن هویت خودش را با گاوش پیوند زده بود و مرگ گاوش هم حادثه ای بود که او خود گاو مش حسن بپندارد و رفتار چارپایان از خود ارائه دهد. در داستان مسخ هم گریگور جوان در اسارت کاری که دوست ندارد هویت اش را از دست داده می بیند و به شکل هیولای سوسک مانند در می آید. در سندرم عشق میز هم به نوعی این از خود بیگانگی ، جنون و تخریب هویت قابل مشاهده است. در سندرم عشق میز این بار فرد همچون مش حسن و گریگور هویت خود را با پست یا منصب اداری اش معنا می کند و این یعنی آرام آرام استحاله عشق و معشوق و سرانجام محو عاشق. در چنین زمانی که اگر فرد شغل یل منصب اش را از دست دهد احساس یأس و بی معنایی می کند. برای سندرم عشق به میز دارو یا درمانی نیست. تنها دید فردی و عمق بینش فرد است که می تواند آدمی را در درک بین هویت عاریتی( اکتسابی) و هویت حقیقی یاریگر باشد. درکی که باعث می شود فقدان میز، پست و قدرت، خللی بر روح و روان آدمی وارد نکند در این صورت است که هرگز بازنشستگی ، عزل و یا نداشتن پست عالی به معنای نیستی وفراموشی نخواهد بود.

مهدی

۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷

مدیران احمدی نژادی باید عوض شوند

11 دلیل بر ضرورت ابقای مدیرکل احمدی‌نژادی ارشاد مازندران!

فرهنگ و ارشاد مازندران از جمله حوزه‌های حساسی است که پس از استقرار دولت تدبیر و امید رنگ بنفش اعتدال را به خود ندیده است. تا همچنان با سابقه‌ترین مدیر احمدی‌نژاد در استان مازندران سکاندار آن باشد.

یکی از خوانندگان سلام نو در مازندران مطلبی را ارسال کرده که در ادامه می‌خوانید:

اما چرا باید مدیر سابق همچنان بر مسند مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران باقی بماند؟

-    مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران باید باقی بماند تا مبادا رسانه‌های مازندران که بالا‌ترین ضریب نفوذ اینترنت در کشور را دارد برای حمایت از دولت منتخب ملت فعالیتی نمایند.

-    مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران باید بماند تا همچون سنت شش سال گذشتهٔ خود اعتبارات تولیدات فرهنگی را به برگزاری همایش‌های دهان پرکن و نمایشی اختصاص دهد.

-    مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران باید بماند تا با برگزاری نمایشگاه کتاب سال مازندران در سوله‌های متروک بخش خصوصی، علاوه بر آنکه نشریات معتبر امکان حضور در آن را ندارند هر ساله شاهد جمع آوری بخش زیادی از کتاب‌های این نمایشگاه به خاطر اعمال سلیقه‌های شخصی باشند تا علاوه بر آن با نبود امکانات فیزیکی مواجه شوند.

-    مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران باید بماند تا فرهنگ و ارشاد مازندران برای کمترین همکاری فرهنگی با شخصیت‌های حقیقی و حقوقی خرید کتاب‌های تالیفی شخص مدیر کل را پیش شرط بگذارد.

-    مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران باید بماند تا موسسات فرهنگی استان که در سالن‌های این اداره کل اقدام به برگزاری جلسات فرهنگی، هم اندیشی و نقد و بررسی می‌نمودند همچنان اجازهٔ برگزاری این نشست‌ها را نداشته باشند.

-    مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران باید بماند تا مبادا با تغییر مسئول حراست وی، اهالی فرهنگ و هنر مازندران از پرونده‌های ساختگی و متعدد که مزین به انگ‌های اخلاقی و سیاسی است خلاص یابند.

-    مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران باید بماند تا برگزاری کنسرت‌های مختلف همچنان در انحصار نزدیکان وی باشد.

-    مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران باید بماند تا با حمایت رسانه‌ای از فرماندار احمدی نژادی شهرستان ساری فرزند وی نیز در فرمانداری ساری ارتقا رتبه یابد.

-    مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران باید بماند تا به بهانهٔ برگزاری کنگره‌های بین المللی که عملا در سطح کنگره‌های استانی است، مبالغ هنگفتی به بهانهٔ نشر بولتن و ترجمه کتاب و... به برخی اشخاص و موسسات خاص پرداخت.

-    مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران باید بماند تا اقلام تبلیغاتی یک نمایندهٔ مجلس شورای اسلامی از طریق یکی از چاپخانه‌های معروف ساری که منتسب به یکی از معاونان مدیر کل است تامین گردد و نماینده محترم نیز دست حمایت خود را از سر وی برندارد.

-    مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران باید بماند تا بیش از ۲۰۰ در خواست تاسیس کانون آگهی و تبلیغاتی با وجود صلاحیت‌های تخصصی در نوبت تاسیس باشند چون پیش از این مجوز تاسیس کانون‌های تبلیغات و آگهی به تنی چنداز اعضای یک هیئت مذهبی واگذار شده است.

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۱۳

در انتظار بررسی: ۰

غیر قابل انتشار: ۱

حامد

|

۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸

0

37

پاسخ

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید