۲۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
کد خبر: 7602

صدرنشینی لیورپول با درخشش سوارس

لیورپول با برتری برابر کاردیف به طور موقت به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد.

هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یک دیدار آغاز شد که لیورپول میزبان موفق شد با نتیجه 3 بر یک کاردیف را از پیش رو بردارد و به صدر جدول لیگ برتر صعود کند.

لیورپولی‌ها در این دیدار نیز موفق شدند با درخشش لوئیز سوارس از حریف خود خیلی زود پیش بیفتند. این مهاجم اروگوئه‌ای موفق شد در دقیقه 25 گل نخست تیمش را به ثمر برساند. لک‌لک‌ها (لیورپول) در دقیقه 42 با ضربه رحیم استرلینگ به گل دوم رسیدند. لیورپول در ثانیه‌های پایانی نیمه نخست برتری خود را بر حریف دیکته کرد و موفق شد با ضربه لوئیس سوارس گل سوم خود را نیز به ثمر برساند.

در نیمه دوم کاردیف موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند. جردن ماچ در دقیقه 58 موفق به گلزنی شد تا تنها از سنگینی شکست بکاهد. لیورپول با این پیروزی به طور موقت به صدر جدول لیگ برتر انگلیس راه یافت.

سایر بازی‌های امشب لیگ برتر از دقایق دیگر آغاز می‌شود که در مهم‌ترین آن‌ها فولام با اشکان دژاگه میزبان منچسترسیتی است و منچستریونایتد در خانه از وستهام پذیرایی خواهد کرد.

در حساس‌ترین دیدار این هفته نیز چلسی دوشنبه در خانه آرسنال به دیدار این تیم خواهد رفت.

در جدول رده‌بندی لیورپول با 36 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های آرسنال و چلسی با یک بازی کمتر و به ترتیب با 35 و 33 امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید