کرمانشاه زیبا و دیدنی است و اقامت در آن جالب توجه و لذت‌بخش، از این رو با ما همراه باشید و درباره پرطرفدارترین هتل‌های کرمانشاه بیشتر بدانید.

پرطرفدارترین هتل‌های کرمانشاه

سلام نو _ سرویس گردشگری: کرمانشاه شهری بی‌نظیر است که جاذبه‌های تاریخی و طبیعی فوق‌العاده‌ای دارد. سفر به این شهر کهن و زیبا تجربه‌ای لذت‌بخش خواهد بود، مخصوصا این که در کرمانشاه هتل‌های خوب زیادی برای اقامت وجود دارد. در ادامه به تعدادی از هتل‌های پرطرفدار در کرمانشاه می‌پردازیم.

هتل‌های پرطرفدار و با کیفیت در کرمانشاه

هتل پارسیان کرمانشاه

هتل پنج ستاره پارسیان کرمانشاه بخشی از زنجیره هتل‌های پارسیان و یکی از بهترین هتل های کرمانشاه است که در بلوار شهید کشوری قرار دارد. این هتل با داشتن ۱۰۰ واحد اقامتی با بهترین امکانات، لقب باشکوه‌ترین هتل غرب کشور را از آن خود کرده است.

پنج سالن برای برگزاری مراسم، رستوران و بوفه صبحانه، کافی شاپ و پارکینگ طبقاتی امکانات هتل را تکمیل کرده‌اند. هتل پارسیان کرمانشاه در زمینی با وسعت بیشتر از ۳۰۰۰۰ مترمربع و در مرکز کسب و کار، خرید و تفریح شهر کرمانشاه قرار دارد. دسترسی به بسیاری از مناطق گردشگری و مهم شهر از جمله طاق بستان، فرودگاه و راه آهن از هتل بسیار آسان است.

پرطرفدارترین هتل‌های کرمانشاه

فاصله هتل پارسیان در صورتی که مسیر ترافیک نباشد تا غار قوری قلعه یک ساعت ۳۵ دقیقه، تا طاق بستان ۱۱ دقیقه، تا سراب نیلوفر ۲۹ دقیقه، تا موزه مردم شناسی ۱۵ دقیقه، تا موزه پارینه سنگی زاگرس ۱۲ دقیقه، تا نقش برجسته هرکول ۳۰ دقیقه، تا کاروانسرای شاه عباسی بیستون ۲۵ دقیقه، تا تکیه معاون الملک ۱۴ دقیقه، تا تکیه بیگلر بیگی ۱۳ دقیقه، تا تالاب هشیلان ۴۷ دقیقه و تا مسجد شافعی ۱۳ دقیقه است.

آدرس هتل: کرمانشاه، خیابان شهید کشوری، جنب پل ولایت

هتل لاله بیستون کرمانشاه

در مسیر قدیمی کرمانشاه به همدان و در دامنه کوه بیستون یکی از بهترین هتل های کرمانشاه به نام هتل بیستون لاله قرار دارد. این هتل زیبا در واقع اثری تاریخی مربوط به دوران صفوی است که به شکل چهار ایوانی ساخته شده. ۲۰ واحد پذیرایی موجود در هتل می‌توانند پذیرای ۱۰۰ میهمان باشند.

با وجود ظاهر سنتی هتل، جدیدترین امکانات از جمله کافی شاپ و رستوران سنتی با غذاهای ایرانی و فرنگی، لم کده، رستوران تابستانی، سیستم‌های سرمایش و گرمایش، سالن همایش، نمایشگاه و فروشگاه دائمی صنایع دستی محلی، فروشگاه تجهیزات و لوازم صخره نوردی در این هتل وجود دارد.

پرطرفدارترین هتل‌های کرمانشاه

از هتل لاله تا غار قوری قلعه دو ساعت سه دقیقه، تا طاق بستان ۳۶ دقیقه، تا سراب نیلوفر ۵۷ دقیقه، تا موزه مردم شناسی ۳۹ دقیقه، تا تکیه معاون الملک ۴۷ دقیقه، تا موزه پارینه سنگی زاگرس ۳۸ دقیقه، تا نقش برجسته هرکول ۱۳ دقیقه، تا تکیه بیگلر بیگی ۳۹ دقیقه، تا تالاب هشیلان یک ساعت و ۱۵ دقیقه و تا مسجد شافعی ۳۹ دقیقه راه است.

آدرس هتل لاله بیستون کرمانشاه: کرمانشاه سایت جهانی بیستون (کاروانسرای عباسی)

هتل‌های پرطرفدارتر کرمانشاه

هتل آزادگان کرمانشاه

هتل چهار ستاره آزادگان یک هتل خوب در میان هتل‌های میان رده در کرمانشاه است. این هتل با قرارگیری در شهرک تعاون کرمانشاه در موقعیتی است که از آن دسترسی راحتی به مکان‌های دیدنی چون طاق‌بستان، پارک کوهستان و درخت رحمت وجود دارد. همچنین فاصله آن از بازار و مرکز شهر کم است.

هتل آزادگان کرمانشاه دارای اتاق‌هایی استاندارد و امکاناتی مطلوب است که از جمله این امکانات می‌توان به لابی، رستوران، کافی‌شاپ، سالن اجتماعات و کنفرانس، فروشگاه، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهبانی، کافی‌نت، تاکسی‌سرویس، پارک بازی کودکان و فضای سبز اشاره کرد.

پرطرفدارترین هتل‌های کرمانشاه

هتل جمشید کرمانشاه

هتل جمشید کرمانشاه یک هتل چهار ستاره با معماری جذاب و باشکوه است که در یکی از مناطق زیبا و خوش‌ آب و هوای کرمانشاه یعنی طاق بستان قرار دارد و نزدیکی آن به پارک کوهستان و طاق بستان موقعیت خوبی برای پیاده‌روی و قدم زدن در اطراف هتل ایجاد کرده است. در عین حال این هتل فاصله کمی از مکان‌های دیدنی کرمانشاه مانند بیستون و غار قوری قلعه دارد.

این هتل چهار ستاره از امکانات مطلوبی چون رستوران، کافی‌شاپ، سالن همایش و کنفرانس، فضای سبز، پارکینگ، نمازخانه، اینترنت، کافی‌نت، سیستم اعلام حریق، پارکینگ، لابی، خشکشویی، تاکسی‌سرویس، صندوق‌ امانات و سالن ورزشی برخوردار است.

هتل ارم پاوه

شاید نام بردن از هتل ارم پاوه در لیست بهترین هتل های کرمانشاه کمی عجیب باشد ولی پاوه یکی از شهرهای دیدنی استان کرمانشاه است که در سفر به شهر کرمانشاه باید آن را در برنامه سفرتان بگنجانید. هتل ارم با هشت طبقه و ۳۳ واحد اقامتی روی ارتفاعات شهر زیبای پاوه قرار گرفته و رستوران آن در بالاترین طبقه، چشم اندازی بی نظیر دارد.

پرطرفدارترین هتل‌های کرمانشاه

دسترسی آسان به بازارچه مرزی شهر، نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری نظیر روستای خانقاه (۱۴ دقیقه)، روستای شمشیر (۲۴ دقیقه)، غار قوری قلعه (۳۸ دقیقه)، غار سنگی حسین کوه کن (۳۱ دقیقه) و سد داریان (۳۹ دقیقه) از ویژگی‌های این هتل سه ستاره است.

آدرس هتل ارم پاوه: پاوه، سه راه ارشاد، خیابان آرامگاه

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید