شلیک گلوله به سوی یک پزشک در خوزستان از اخبار تلخ چند روز اخیر کشور بوده است.

تیراندازی به سمت پزشک خوزستانی + علت چیست؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، گزارش‌های دریافتی از شهرستان کرخه در خوزستان از تیراندازی به یک پزشک طرحی در یازدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ خبر می‌دهد. برخی از منابع مطلع می‌گویند: یکی از پزشکان شاغل در یک مرکز درمانی در کرخه در حین خروج از درمانگاه توسط سرنشینان یک خودروی بدون پلاک که سر و صورت خود را پوشیده بودند، مورد حمله دسته جمعی قرار گرفت.در ادامه درگیری‌های سریالی با کادر درمان در مناطق مختلف خوزستان، سرنشینان یک خودروی بدون پلاک، با سلاح گرم و سرد به ماشین یک پزشک طرحی در کرخه حمله کردند.

آن‌ها افزودند: در ابتدا با چوب و چماق به خودروی پزشک حمله کرده و سپس اقدام به تیراندازی و رعب و وحشت عمومی کردند.

این افراد با ابراز خرسندی در خصوص عدم صدمه دیدگی پزشک گفتند: شرایط در مراکز درمانی خوزستان به گونه‌ای شده است که اگر فکری عاجل نشود، هیچ پزشکی جرات آمدن و طبابت در مناطق خوزستان را نخواهد داشت.

در همین خصوص علیرضا نجفی با تایید این خبر گفت: برای برخی پزشکان و کادر مراکز درمانی چند مورد ایجاد مزاحمت گزارش شده است که از طریق فرمانداری کرخه در حال پیگیری موضوع هستیم.

در آخرین گزارش‌های دریافتی که به دست آمده است، موارد متعددی از درگیری میان همراهان بیمار با کادر درمان و اورژانس در مناطقی مانند اهواز، لالی و در آخرین مورد آن در بیمارستان حاجیه نرگس ماهشهر در اواسط فروردین ماه نیز گزارش شده است.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید