پلیس فتا از شهروندان خواست تا فریب شایعه سازی های مغرضانه را نخورند زیرا فیلم منتسب به لحظه سقوط از این جنس اخبار است.

پلیس فتا: فیلم لحظه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور شایعه ‎سازی است

به گزارش سلام نو به نقل از افکارنیوز، از صبح امروز فیلمی در حال دست به دست شدن است که ادعا می‌شود تصویر لحظه سقوط هلی کوپتر رئیس جمهور و همراهانش را نشان می‌دهد.

در همین رابطه سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا در خصوص بازنشر تصاویر و کلیپ‌های غیرواقعی در فضای مجازی و انتساب آن به حادثه بالگرد ریاست جمهوری گفت: کارشناسان پلیس فتا هرکدام از این موارد را تک تک بررسی کرده و دریافتیم که صحت ندارند، بطور مثال فیلم مذکور، هیچ ارتباط زمانی و مکانی با این قضیه ندارد چراکه این موضوع مربوط به سال ۲۰۲۲ در کشور گرجستان است که متأسفانه ۸ نفر در این سانحه جان خود را از دست دادند.

واکنش فوری پلیس به ویدئوی منتسب به لحظه سقوط هلی کوپتر رئیس جمهور و همراهانش

وی گفت: ما کلیپ‌های مشابه این هم داریم و متاسفانه باز با شایعه سازی مواجه شدیم که فکر می‌کنم بخش عمده‌ای به صورت مغرضانه و مواردی به صورت سهوی بوده که عمدتا از آن سوی مرزها منتشر می شود.

پاشایی از هموطنان درخواست کرد در این ایام حساس مراقب بوده تا فریب این دسته از کلیپها را نخورند؛ همچنین در مواجهه با اخبار مادامی که از صحت و سقم اخبار مطلع نشده بازنشر نکرده و اخبار رسمی را از صدا و سیما و خبرگزاری های رسمی دنبال کنند؛ همچنین به شایعات و اخبار دروغ توجه نکرده و موارد مشکوک را با تلفن ۰۹۶۳۸۰ با پلیس فتا در میان بگذارند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید