۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۵
کد خبر: 55375885

سرپرست کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال زمان بازی تیم‌های استقلال و نساجی را اعلام کرد.

زمان برگزاری سوپرجام مشخص شد
به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سرپرست کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال در باره دیدار سوپر جام بین تیم‌های استقلال و نساجی گفت: این دیدار پس از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و پیش از آغاز دیدارهای نیم فصل دوم برگزار خواهد شد.

 سهیل مهدی روز دوشنبه در پایان مراسم قرعه‌کشی بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: درصدد هستیم تا تیم‌ها شرایط میزبانی را فراهم کنند و تاکنون ورزشگاه‌های ۵ تا ۶ باشگاه هنوز آماده نیست و امیدواریم تا روز رقابت‌ها و نهایت تا هفته اول تا دوم این مجموعه‌ها آماده شوند.

وی در خصوص تکنولوژی VAR نیز اشاره کرد و گفت: به این تکنولوژی بسیار نیازمند بوده و وجود آن در لیگ نیز احساس می‌شود. امیدواریم این ابزار وارد فوتبال کشور شود.

مهدی به تغییر محل برگزاری قرعه کشی لیگ نیز گفت: این تغییر در روز آخر انجام شد و به صورت پارتیزانی محل طی ۱۲ ساعت تغییر کرد و اگر کم و کاستی بود به این دلیل رخ داد و امیدواریم این چنین اتفاقاتی را شاهد نباشیم.

وی در خصوص زمان برگزاری دیدار سوپر جام بین تیم های استقلال و نساجی گفت: این دیدار پس از جام جهانی ۲۰۲۲ و پیش از آغاز دیدارهای نیم فصل دوم برگزار خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید