۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸
کد خبر: 55393452

جزیره کیش مملو از فضاهای مطلوب برای اقامت است و در این میان هتل های کیش نزدیک ساحل از بهترین گزینه‌های اقامت محسوب می‌شوند.

هتل های کیش نزدیک ساحل

سلام نو _ سرویس گردشگری: هتل های کیش نزدیک ساحل از جمله فضاهای جذاب برای اقامت هستند و شمار زیادی از مسافران و گردشگران تمایل دارند با سفر به این جزیره زیبا و خوش‌منظر به هتل‌هایی با این مشخصه برای داشتن یک اقامت آرام‌بخش مراجعه کنند. در اکثر این هتل‌ها برخی از واحدهای اقامتی رو به سوی دریا دارند و تعدادی از واحدها به سمت جزیره هستند و با این حال به دلیل نزدیکی این نوع هتل‌ها به ساحل و تفریحات دریایی به شدت مورد استقبال مسافران کیش پر رمز و راز قرار می‌گیرند.

ویژگی هتل های نزدیک ساحل کیش

هتل های کیش نزدیک ساحل از پرطرفدارترین هتل‌های جزیره به حساب می‌آیند و اقامت خوب و امکانات رفاهی مطلوب همین‌طور نزدیکی به مناظر دیدنی ساحل و مراکز خرید متعدد سبب می‌شود تا رضایت مسافرها به طور کامل کسب شود و آن‌ها در عین حال که احساس آرامش می‌کنند از سفر و اقامت خود نیز به شدت لذت ببرند. حسن هتل‌هایی که به ساحل کیش نزدیک هستند در این است که امکان اقامت را با هر بودجه به مسافر می‌دهند و می‌توان از هتل ۵ ستاره تا هتل ارزان پیدا کرد و مدتی را در آن‌ها گذراند.

هتل های کیش نزدیک ساحل

۳ هتل کیش نزدیک ساحل

هتل داریوش کیش: این هتل ۵ ستاره در زمره هتل‌های نزدیک ساحل قرار می‌گیرد و در خود ۱۸۴ کابانا، سوئیت و اتاق جای داده است که شماری از این واحدهای اقامتی دارای چشم‌انداز دریا هستند و بعضی از آن‌ها رو به باغ قرار گرفتند. هتل بزرگ داریوش در شمال شرقی جزیره و در میدانی به همین نام در مساحتی ۱۲ هکتاری واقع شده و به راحتی امکان قدم زدن و دیدن مناظر بی‌بدیل ساحل را فراهم کرده است.

این هتل دارای ۲ رستوران آپادانا و پاسارگاد، کافه آتوسا و استخر و همین‌طور ۱ سالن تشریفات ویژه است و خدماتی نظیر صبحانه بوفه مجلل، استخر روباز با چشم‌انداز خلیج همیشه فارس، تنیس، باشگاه بدن سازی، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ، تلویزیون IPTV و اینترنت رایگان را شامل می‌شود و امکانات جانبی جذابی چون بیلیارد، آرایشگاه، غواصی، ماساژ تایلندی، ماساژ پا با ماهی و آتلیه دارد.

هتل بزرگ ارم کیش: این هتل ۴ ستاره از هتل های کیش نزدیک ساحل محسوب می‌شود و در شمال شرقی جزیره و بلوار خیام قرار دارد، زیربنای این هتل ۴۳۰۰۰ متر مربع است و شمار زیادی از اتاق‌های آن (۷۰ درصد اتاق‌ها) به دریا اشراف دارند و این ویژگی شاخص هتل ارم است. این هتل نزدیک ساحل ۲۱۰ اتاق، ۱۴۰ سوئیت آپارتمان و ۳۰ رویال و پرزیدنت سوئیت را در خود جای داده و علاوه بر این دارای دو استخر و سونا، رستوران و کافه، فروشگاه و مراکز تجاری، تالار برای جشن ازدواج و تولد و همین‌طور آمفی‌تئاتر ۴۰۰ نفره و سالن کنفرانس ۴۰ نفره دارد که هر کدام از این فضاها سبب شده این هتل کاربری رضایت بخشی داشته باشد.

هتل سیمرغ کیش: این هتل ۳ ستاره به عنوان هتل های کیش نزدیک ساحل بیش از ۳۰ سال است که فعالیت می‌کند و در ابتدای خیابان جهان و بازار مرجان قرار گرفته. تعداد واحدهای اقامتی آن به ۸۵ می‌رسد و با داشتن ۲۳۰ تخت برای اقامت بسیار مقرون به صرفه محسوب می‌شود، پرسنل آموزش دیده این هتل راحتی و آرامش را برای مسافران خود فراهم می‌کنند. سیمرغ دارای رستوران و کافه هست و به جاذبه‌های تفریحی و دریایی بسیار نزدیک است، به طور مثال این هتل تا پارک آبی اوشن تنها ۱۲ دقیقه با خودرو فاصله دارد و برای رسیدن از آن به سافاری کیش این تفریح غیرآبی هیجان‌انگیز نیاز است تا مسافتی ۱۳ کیلومتری در ۱۶ دقیقه طی شود.

هتل های کیش نزدیک ساحل

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید