منابع رسانه‌ای بعد از ظهر امروز (دوشنبه) از حمله جدید به پایگاه اشغالگران آمریکا در استان حسکه سوریه خبر دادند.

حمله جدید به پایگاه آمریکا در حسکه با اصابت چند موشک‌

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، المیادین به نقل از منابع سوری اعلام کرد: تعدادی موشک به پایگاه آمریکا در الشدادی در جنوب الحسکه در شمال شرق سوریه اصابت کرد.

این منابع گفتند: یکی از موشک‌ها به مقر شبه نظامیان موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه» (قسد) در نزدیکی پایگاه آمریکا در الشدادی اصابت کرد.

خبرنگار المیادین نیز گزارش داد: یک پهپاد آمریکایی در نزدیکی جاده «الشدادی - تل جایر» در جنوب حسکه سرنگون شده است و نیروهای آمریکایی یک حلقه امنیتی در منطقه سقوط پهپاد در جاده الشدادی اعمال کردند.

خبرنگار المیادین در سوریه همچنین اعلام کرد: انفجارهایی در مجاورت پایگاه نظامی آمریکا در روستای «الخضراء» در نزدیکی میدان نفتی العمر در حومه شرقی دیرالزور رخ داده است.

شبکه المیادین ظهر امروز نیز به نقل از منابع مطلع اعلام کرده بود که گروه‌های مقاومت با یک پهپاد پایگاه اشغالگران آمریکا در شهر «الشدادی» واقع در جنوب استان «حسکه» را هدف قرار دادند.

پایگاه‌های آمریکا در سوریه و عراق طی چند هفته اخیر، چندین بار هدف حمله، راکتی، موشکی و پهپادی مقاومت اسلامی عراق قرار گرفته‌اند.

پنتاگون اخیرا اعلام کرد، نیروهای آمریکایی از ۱۷ اکتبر هدف حدود ۷۰ حمله، شامل ۳۲ حمله در عراق و ۳۴ حمله در سوریه قرار گرفته‌اند که منجر به زخمی شدن ۶۲ سرباز آمریکایی شده‌ است. مقاومت اسلامی عراق پیشتر اعلام کرده بود که در راستای حمایت از ملت فلسطین و به دلیل دست داشتن آمریکا در کشتار و جنایت علیه آنها، حملات به پایگاه‌های واشنگتن در منطقه را تشدید خواهد کرد.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید